quinta-feira, julho 21, 2005

[Abadessa oí dizer]

Abadessa, oí dizer
que érades mui sabedor
de todo bem, e, por amor
de Deus, querede-vos doer
de mim, que ogano casei,
que bem vos juro que nom sei
mais que um asno de foder.

Ca me fazem em sabedor
de vós que avedes bom sem
de foder e de todo bem,
ensinade-me mais, senhor,
como foda, ca o nom sei,
nem padre nem madre nom ei
que m’ensin’, e fiquei pastor.

E se eu ensinado vou
de vós, senhor, deste mester
de foder e foder souber
per vós, que me Deus aparou,
cada que per foder, direi
Pater Noster e enmentarei
a alma de quem m’ensinou.

E per i podedes gaar,
mia senhor, o reino de Deus:
per ensinar os pobres seus
mais ca por outro jaj~uar,
e per ensinar que a vós veer,
senhor, que nom souber ambrar.


Afonso Eanes do Cotom
[Meados do Séc. XIII]

a.m.